Μαθησιακές Δυσκολίες Παιδιών & Ενηλίκων
Αξιολόγηση και Εξατομικευμένα Προγράμματα Παρέμβασης
Εξειδικευμένη Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών
Η Ντόρα Παπαδοπούλου, Ψυχολόγος και Νευρογλωσσολόγος, προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες αξιολόγησης και παρέμβασης για μαθησιακές δυσκολίες, καλύπτοντας όλο το φάσμα της εκπαίδευσης — από την παιδική ηλικία έως και την ενήλικη ζωή.
Με πολυετή εμπειρία στην ψυχολογία, τη νευρογλωσσολογία και την ειδική αγωγή, εφαρμόζει σύγχρονες, επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθόδους για την κατανόηση, διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών όπως:
• Δυσλεξία
• Δυσγραφία
• Δυσαριθμησία
• Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠΥ)
• Δυσκολίες μνήμης, οργάνωσης και συγκέντρωσης
Μαθησιακές Δυσκολίες Παιδιών & Εφήβων
Η διαδικασία ξεκινά με ολιστική αξιολόγηση, που αποτυπώνει τις ιδιαίτερες δεξιότητες και ανάγκες κάθε παιδιού. Ακολουθεί ο σχεδιασμός ενός εξατομικευμένου προγράμματος παρέμβασης, το οποίο περιλαμβάνει:
• Εξειδικευμένες τεχνικές μάθησης
• Ασκήσεις ενίσχυσης γλωσσικών, μνημονικών και εκτελεστικών λειτουργιών
• Προσαρμοσμένες στρατηγικές συγκέντρωσης και οργάνωσης
• Συμβουλευτική υποστήριξη για γονείς και εκπαιδευτικούς
Στόχος είναι να βοηθηθεί το παιδί να ξεπεράσει τα εμπόδια της μάθησης, να ενισχύσει την αυτοπεποίθησή του και να αναπτύξει δεξιότητες που το συνοδεύουν σε όλη τη σχολική του πορεία.
Η συνεργασία με γονείς και σχολείο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας, διασφαλίζοντας ένα συνεκτικό υποστηρικτικό πλαίσιο για το παιδί.
Μαθησιακές Δυσκολίες Ενηλίκων
Οι μαθησιακές δυσκολίες δεν σταματούν στην παιδική ηλικία· συχνά παραμένουν και επηρεάζουν την καθημερινή, επαγγελματική και κοινωνική λειτουργία του ατόμου.
Η Ντόρα Παπαδοπούλου, αξιοποιώντας τη διπλή της ιδιότητα ως Ψυχολόγου και Νευρογλωσσολόγου, υποστηρίζει ενήλικες που:
• Αντιμετωπίζουν δυσκολίες συγκέντρωσης, οργάνωσης ή επεξεργασίας πληροφοριών
• Δυσκολεύονται σε γραπτή ή προφορική έκφραση, σε επαγγελματικά ή ακαδημαϊκά περιβάλλοντα
• Εμφανίζουν χαμηλή αυτοπεποίθηση λόγω παλαιότερων σχολικών εμπειριών
• Επιθυμούν να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές μάθησης και επικοινωνίας
Η αξιολόγηση πραγματοποιείται με νευρογλωσσικά και ψυχομετρικά εργαλεία, ενώ το πρόγραμμα παρέμβασης σχεδιάζεται εξατομικευμένα, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις του τρόπου ζωής και των στόχων κάθε ενήλικα.
Στόχος είναι η βελτίωση της γνωστικής απόδοσης, η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και η ανακούφιση από το άγχος της επίδοσης, μέσα από πρακτικές, ρεαλιστικές τεχνικές.
Στόχος της Παρέμβασης
Η προσέγγιση της Ντόρας Παπαδοπούλου εστιάζει στην ενδυνάμωση των γνωστικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων, που οδηγούν σε βελτίωση της λειτουργικότητας και της αυτοεικόνας του ατόμου.
Κάθε πρόγραμμα έχει στόχο:
• Την πραγματική βελτίωση της μαθησιακής επίδοσης
• Τη μείωση του άγχους που σχετίζεται με τη μάθηση
• Την ανάπτυξη στρατηγικών αυτορρύθμισης και οργάνωσης
• Την ενίσχυση της εμπιστοσύνης στον εαυτό
Οι συνεδρίες πραγματοποιούνται στο ιδιωτικό γραφείο της στην Κηφισιά.
Μακεδονίας 3, Κηφισιά
210 8013 625 · 6971 586 071
theodora.papadopoulou@gmail.com
|